<< powrót

Inspiracją do powstania firmy Sporttours jest zamysł połączenia dwóch pasji: sportu i turystyki. Motywem zaś, chęć realizacji osobistych projektów, których źródłem jest wychowanie w środowisku sportowym oraz podróżowanie od lat najmłodszych. Misją Sporttours jest kreowanie pozytywnych emocji wśród turystów, również niepełnosprawnych, poprzez aktywne spędzanie czasu wolnego w różnych zakątkach świata. Wizja na przyszłość to pozycja lidera wśród organizatorów alternatywnych form turystyki, którego siłą jest współpraca ludzi i instytucji skupionych wokół wspólnych celów. Moja rola to budowanie relacji i dialog z otoczeniem, który wyznaczy kierunki rozwoju. Rozpoczęcie działalności z dniem 01.04.2011 wiąże się z zakończeniem 10-letniej pracy w polskim biurze podróży. Zdobyta wiedza i doświadczenie w turystyce oraz aktywność sportowa stanowią know how firmy.

Przygotowana oferta skierowana jest do osób o różnych zainteresowaniach. Wspólna dewiza to jednoczesna satysfakcja klientów oraz inicjatora przedsięwzięć. Jesteśmy zadowoleni kiedy nasi klienci są zadowoleni. Na początek odkrywanie nowych miejsc oraz smaku obcych kultur podczas wycieczek dla każdego. Dla bardziej aktywnych idealny będzie wypoczynek na sportowo w siodle, na rowerze, nartach, pod żaglami, w towarzystwie psów i koni. Wybór propozycji w połączeniu z zamiłowaniem do podróżowania m.in. pociągiem może doprowadzić do kolejowego zawrotu głowy. Polecam ten wygodny, ekologiczny i bezpieczny sposób zwiedzania. Z perspektywy szwajcarskich kolejek górskich polodowcowe krajobrazy alpejskie są dostępne dla wszystkich, także dla osób niepełnosprawnych. Idea towarzysząca turystom z różnymi dysfunkcjami ciała to podróże bez granic. W ich przypadku pokonywanie przeszkód ma zupełnie inne znaczenie niż w sporcie.
W atmosferze rywalizacji i emocji, jakich dostarczają zawodnicy wkraczamy w świat kibica. Podziwianie mistrzów jest głównym motywem fanów podróżujących w ślad za swoimi ulubieńcami. Taka forma turystyki wpływa na upowszechnienie sportu i promocję danej dyscypliny. Celem działań w obszarze sport management jest objęcie patronatem utalentowanego zawodnika, który daje nadzieje na medale olimpijskie. Wykreowanie ambasadora danej dyscypliny, który swoim autorytetem i sukcesami promuje, zwłaszcza wśród młodzieży, sport i aktywność fizyczną. Nie zamykam listy propozycji Sporttours. Jestem otwarta na Państwa sugestie i pomysły. Zapraszam do współpracy. Wasze pasje to moje inspiracje.

Dziękuję za uwagę i zaufanie.
Marta Zając